"Komplimentu mēneša" ietvaros, kas norisinājās š.g. aprīļa mēnesī, klientu balsojumā Smscredit.lv sasniedzis izcilu klientu apmierinātības rādītāju.
Balsojumā iegūtās atbildes parāda, ka kopumā pakalpojuma nodrošināšanas līmeni vērtē pozitīvi un tas novērtēts augstu. 4 no 5 patērētājiem, kas izmantojuši SMScredit.lv atzīst, ka ieteiktu to saviem tuviniekiem vai draugiem.
Finanšu nozarē tieši personalizētā attieksme, konsultantu atsaucība un pakalpojuma sniedzēja pieejamība ir galvenie faktori, kas nodrošina mūsu klientiem pozitīvu pieredzi un uzticību. Mēs lepojamies ar šo atzinību un turpināsim sniegt kvalitatīvu, personīgu atbalstu.
Paldies visiem par pozitīvajām atsauksmēm!
Par "Komplimentu mēnesi"
Laba servisa iniciatīvas “Komplimentu mēnesis” šogad norisinājās otro reizi, tā turpinot pagājušajā gadā iesākto mērķi, dot iespēju ikvienam patērētajam dalīties ar atgriezenisko saiti par ikdienā izmantotā pakalpojuma sniedzēja servisa kvalitāti.
Katrs pakalpojuma saņēmējs varēja novērtēt pakalpojuma sniegto kvalitāti, kā arī apkalpojošo personālu, pakalpojuma sniedzēja zināšanām, komunikācijas prasmēm, spēju atrisināt problēmsituācijām un citām nemazāk svarīgām lietām, ar kurām nākas saskarties saņemot pakalpojumu.
"Komplimentu mēneša" ietvaros, kas norisinājās š.g. aprīļa mēnesī, klientu balsojumā Smscredit.lv sasniedzis izcilu klientu apmierinātības rādītāju.
Balsojumā iegūtās atbildes parāda, ka kopumā pakalpojuma nodrošināšanas līmeni vērtē pozitīvi un tas novērtēts augstu. 4 no 5 patērētājiem, kas izmantojuši SMScredit.lv atzīst, ka ieteiktu to saviem tuviniekiem vai draugiem.
Finanšu nozarē tieši personalizētā attieksme, konsultantu atsaucība un pakalpojuma sniedzēja pieejamība ir galvenie faktori, kas nodrošina mūsu klientiem pozitīvu pieredzi un uzticību. Mēs lepojamies ar šo atzinību un turpināsim sniegt kvalitatīvu, personīgu atbalstu.
Paldies visiem par pozitīvajām atsauksmēm!
Par "Komplimentu mēnesi"
Laba servisa iniciatīvas “Komplimentu mēnesis” šogad norisinājās otro reizi, tā turpinot pagājušajā gadā iesākto mērķi, dot iespēju ikvienam patērētajam dalīties ar atgriezenisko saiti par ikdienā izmantotā pakalpojuma sniedzēja servisa kvalitāti.
Katrs pakalpojuma saņēmējs varēja novērtēt pakalpojuma sniegto kvalitāti, kā arī apkalpojošo personālu, pakalpojuma sniedzēja zināšanām, komunikācijas prasmēm, spēju atrisināt problēmsituācijām un citām nemazāk svarīgām lietām, ar kurām nākas saskarties saņemot pakalpojumu.